پرش لینک ها
چک لیست بررسی کپسول آتش نشانی

چک لیست سلامت کپسول آتش نشانی

چک لیست سلامت کپسول آتش نشانی

اگر که شما هم صاحب یک کسب و کار هستید باید بدانید که مسئولیت نصب و نگهداری تجهیزات آتش نشانی در ساختمان یا سازمان خود را دارید. شما می توانید از تیم ایمنی شرکت ایمن پارس بخواهید که از امروز بررسی چک لیست سلامت کپسول آتش نشانی شما را برعهده بگیرد. در عین حال، می توانید از این چک لیست مفید که در ادامه در اختیار شما قرار می گیرد برای مدیریت و کنترل کپسول های آتش نشانی خود استفاده کنید.

چک لیست کپسول آتش نشانی

با تهیه یک چک لیست برای هر قطعه از تجهیزات خود، از الزامات قانونی مورد نیاز برای خاموش کننده ها مطلع باشید. ما چند نمونه از مواردی را که باید در نظر داشته باشید را در اینجا ذکر کرده ایم. به یاد داشته باشید که کسب و کار شما منحصر به فرد است و می توانید این لیست را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید/تطبیق دهید.

چک لیست مدیریت خاموش کننده:

  • یکی از کارکنان را به عنوان مدیر OHS خود منصوب کنید
  • با متخصصین بازرسی تماس بگیرید
  • محل قرارگیری خاموش کننده ها را در ساختمان مشخص کنید
  • بازرسی حرفه ای صورت خواهد گرفت
  • گزارش بازرسی دریافت و در پرونده برای مراجعات بعدی ذخیره شد
  • قرار ملاقات برای بازرسی بعدی را رزرو کنید

تعدادی کار وجود دارد که می توانید به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی (مستقل از خدمات بازرسی حرفه ای) برای چک لیست سلامت کپسول آتش نشانی انجام دهید.

چک لیست کپسول آتش نشانی برای ایمنی بیشتر:

  • دوباره بررسی کنید که محل نصب و استفاده خاموش کننده شما مطابق با قوانین انجام شده باشد
  • بررسی های ماهانه دسترسی را انجام دهید تا مطمئن شوید خاموش کننده شما قابل مشاهده، بدون مانع است و از مکان تعیین شده خود خارج نشده است
  • یک بررسی ظاهری ساده برای هر گونه آسیب آشکار روی خاموش کننده انجام دهید
  • برچسب سرویس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک متخصص دستگاه را ارزیابی کرده است
  • اگر در طول بررسی های ماهانه خود مشکلی را شناسایی کردید، می توانید برای دریافت راهنمایی با کارشناسان ایمن پارس تماس بگیرید

چک لیست سلامت کپسول آتش نشانی ایمن پارس

در شرکت ایمن پارس ما چک لیست خود را مطابق با استانداردهای بروز دنیا تهیه کرده ایم. هر بار که دستگاهی را بررسی می‌کنیم، فهرست خود را بروز می‌کنیم و یک نتیجه قبولشده/رد شده را تعیین می‌کنیم. ما همچنین مدل خاموش کننده شما و تاریخ آزمایش را یادداشت می کنیم و نظرات اضافی را ثبت می کنیم.

به مثال زیر از چک لیست ما برای کپسول آتش نشانی پودر خشک 9 کیلوگرمی نگاه کنید.

 

چک لیست سلامت کپسول آتش نشانی

همانطور که می بینید، ما تعدادی آیتم فنی داریم که به عنوان بخشی از یک سرویس 6 ماهه انجام می دهیم. بسته به محیط شما و آخرین باری که خاموش کننده شما بررسی شده است، ممکن است موارد دیگری در چک لیست ما لحاظ شده باشد.

برای مشاهده نسخه کامل گزارش تست ما، اینجا را کلیک کنید

بازرسی کپسول آتش نشانی

در شرکت ایمن پارس ما متخصصان بررسی تجهیزات آتش نشانی با تجربه ای داریم. اگر سوالی در مورد نحوه مدیریت تجهیزات آتش نشانی در ساختمان یا سازمان خود، یا نحوه تدوین برنامه مدیریت ایمنی آتش نشانی دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تمام تجهیزات ساختمان خود را مطابق با قوانین و استاندارد ها نگهداری و مدیریت کنید.

دوره مورد نیاز آزمایش کپسول آتش نشانی حداقل هر 6 ماه یکبار است. این بازه زمانی ممکن است بر اساس ماهیت کسب و کار شما تغییر کند، بنابراین لطفاً برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پس از تکمیل بازرسی، نسخه‌ای از گزارش خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید جزئیات هر آزمایشی را که انجام می‌دهیم مشاهده کنید. در صورت نیاز به مراجعه به آن در آینده، یک کپی از این گزارش را در پرونده نگه می داریم. پس از آن، ما جزئیات شما را در سیستم خود قرار می دهیم و زمانی که آزمایش بعدی شما انجام می شود یک یادآوری برای شما ارسال می کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما با شماره 02188951192 تماس بگیرید. کارشناسان ما در شرکت ایمن پارس راهنمای شما خواهند بود.

چک لیست سلامت کپسول آتش نشانی

منبع : https://www.jimsfiresafety.com.au/fire-extinguisher-checklist

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید